Кожному, нехай навіть один раз у житті, доводилося займатися роботою будинку, тому йому відомо, що простір робочого куточка має бути комфортним і зручним.
Ті, хто працюють вдома постійно, фрілансери, можуть з упевненістю розповісти, як найкраще організувати навколишній простір, щоб воно не відволікало від роботи і, в той же час, не давало збожеволіти від термінів, що насуваються.
Приступимо до порад.
Насамперед задумайтеся про комфорт вашого робочого куточка. Потрібно облаштувати все так, щоб хотілося сісти за стіл на зручний стілець, включити м’яке та приємне настільне світло. Все зробити для того, щоб хотілося прийти за ваше робоче місце, сісти та почати працювати. Все має бути під рукою, і водночас не заважало працювати. Офіс повинен бути настільки комфортним, щоб не відчувати втому і бажання все закінчити вже якось і прилягти.
Не варто відмовлятися від різних органайзерів, підставок та папок.
Всі ці пристрої значно спрощують життя і роботу. Всі ці речі краще видозмінити, для створення більш піднесеного настрою. Адже дивитися на красиві речі та яскраві кольори куди приємніше, ніж на те стандартне офісне приладдя. Такі речі не лише прикрасять робочий стіл, а й радуватимуть у процесі роботи. А якщо в шафах є безліч різних старих папок, підставок та іншого, то це ще краще. Не треба буде витрачатися на організацію, можна буде просто видозмінити старі і не дуже вже потрібні речі.
Обов’язково треба тішити себе приємними та затишними речами.
Не потрібно робити робочий куточок холодним і неживим. Наприклад, на спинку стільця можна повісити плед: сидіти стане м’якше і замерзнути не вийде. А що щодо спеціальної чашки? Не тільки на роботі в офісі має бути спеціальна чашка. Її можна завести і вдома, окрему. І пити під час роботи лише з неї. Це, до речі, може урятувати від довгих рядів чашок на столі.
Зараз є безліч різних мотивуючих плакатів, наклейок та іншого. Такий декор не тільки має цікавий вигляд, але ще й спонукатиме до більш продуктивної роботи.