Згідно з відомим прислів’ям – зустрічають по одягу … Входячи в будинок компанії вперше, покупець перш за все бачить стійку ресепшн.
Виходячи з її зовнішнього вигляду, у нього формується первісна думка про компанію загалом. Не існує строгих розпоряджень до дизайну та ергономіки стійки, але можна виділити основні положення, що допомагають прийняти остаточне рішення при виборі.
Важливо пам’ятати, що стійки ресепшн – це не просто пункт зустрічі відвідувачів, це місце секретаря.
Для успішного виконання його роботи дуже важлива комфортність та відповідність стандартним вимогам до робочих місць співробітників компанії. Не варто замовляти стійку, довжиною понад 10 метрів, співробітнику буде незручно працювати за нею.
Якщо компанія невелика, але стійка потрібна обов’язково, сучасний ринок дозволяє вибрати варіант, що влаштовує замовника за ціною та терміном. Як і в інших областях, деякі компанії завищують цілі на ряд послуг абсолютно необґрунтовано. Витративши трохи часу на вивчення ринку, можна відзначити, що прагнення компанії мати демократичні цілі і завойовувати популярність, з більшою ймовірністю сприятливо позначиться на зниженні вартості продукції.
Вибираючи стійку ресепшн, потрібно не тільки орієнтуватися на імідж та фірмовий стиль компанії, але й не відставати від нових тенденцій у сфері дизайну.
Якість виготовленої стійки багато в чому залежатиме від компанії-виробника. Крім основних послуг подібні фірми мають різновиди іншого сервісу, наприклад, безкоштовна доставка та встановлення стійки.
Для тих, кому стійка потрібна дуже терміново і немає часу на її проектування та створення, можна спробувати вибрати стійку з каталогу готових робіт.
Матеріалом для виготовлення стійок найчастіше служать метал і ЛДСП, що дозволяє отримати впевненість у надійності та тривалій експлуатації.