Навряд чи знайдеться багато кавоманів, які не знали б цього бренду. Lavazza – один із виробників, які стояли біля витоків сучасної кавової індустрії. Це й не дивно, адже його історія бере свій початок ще наприкінці 19 століття. А деякі унікальні технології виробництва передаються з покоління до покоління.
Наприклад, Lavazza Oro з’явився на ринку ще далекого 1956 року, але досі має великий попит у любителів кави по всьому світу. У чому полягає секрет успіху італійського бренду? Давайте розберемося разом.
Технологічні особливості виробництва
Торговельна марка Lavazza відома насамперед своїм особливим підходом до виробництва. Контроль якості починається не на заводах, а за тисячі кілометрів від них – на плантаціях. З кавових дерев зриваються не всі ягоди, а лише ті, що досягли певної міри зрілості. Це дозволяє отримати однорідну за своїми характеристиками зернову сировину.
Концепція дбайливого ставлення до зерен реалізується й на етапі транспортування. Їх перевозять у спеціальних контейнерах, у яких підтримується строго регламентований рівень температури та вологості. Потрапляючи безпосередньо на виробництво зерна проходять процедуру калібрування – за допомогою особливого оптичного сканера відбираються зерна лише однакових розмірів.
Власні технології є й на одній із найголовніших виробничих стадій – обсмажування. У процесі температурного впливу запускається конвекція. В результаті гаряче повітря переміщується таким чином, що зерна обсмажуються рівномірно і мають однаковий колір. Саме так народжується кава, добре відома своїми унікальними смако-ароматичними властивостями.
Нюанси смаку та аромату
Бренд відомий, перш за все, своїми купажами та блендами. Зерна для них підбираються із різних плантацій Південної Америки та Африки. Це дозволяє створювати унікальні поєднання, в яких найкращі смакові та ароматичні властивості сортів гармонійно доповнюють одна одну.
Безперечним лідером всієї лінійки продукції є Lavazza Oro. Це купаж з кількох сортів арабіки, які вирощуються в оптимальних для кави кліматичних умовах Центральної та Південної Америки. Також великою популярністю користуються такі продукти:
- Crema e Gusto;
- Qualita Rossa;
- Gusto Forte;
- Super Crema.
Окремо варто згадати про Tierra. Під цією маркою виходить кава, яка має сертифікат Rainforest Alliance. Тобто, в процесі її вирощування та виготовлення дотримуються всі необхідні вимоги щодо захисту місцевої екології. Постачальниками зерен для неї є одразу три країни.
- Перу.
- Гондурас.
- Колумбія.
Процесу обсмажування в Лавацца приділяють велику увагу. Зокрема, для цього сорту застосовується дуже повільний спосіб обсмажування. Завдяки цьому у смаку напою відчуваються насичені відтінки шоколаду та карамелі.
Ще один маленький секрет успіху – ніжна, оксамитова та водночас щільна пінка із золотистими відтінками. Для її появи зерна спеціальним чином обсмажуються та меляться. До речі, про помел. Більшість мелених продуктів Лавацца орієнтовані на приготування еспресо (що й не дивно для бренду родом з Італії), тому помел – тонкий.