Будучи засновником і креативним директором розкішного дому моди, власник цього дому часто мандрує світом – і це часто означає зупинятися в готелях, які не обов’язково йому подобаються.
М’який дизайн інтер’єру змушує мене відчувати тривогу», – зізнається Джонсон Гартіг, засновник Libertine. Він додає: «Протягом перших кількох годин мого перебування я часто підходжу до стійки реєстрації, щоб поговорити з менеджером про косметичний ремонт їхнього готелю; Мені справді варто було б коли-небудь самостійно її створити».
Якщо дивитися на барвисті, пишні інтер’єри будинку в Лос-Анджелесі, який він ділить зі своїми собаками-рятувальниками, Квіткою та Редькою, відвідувачі готелю Johnson Hartig могли б отримати запаморочливу, фантастичну подорож різними континентами. Згадайте перські сюзані, марокканську кераміку, індійський ситець, китайські розписи на реверсі скла та корабельні діорами з Англії та Північної Америки.
«Я збираю, скільки себе пам’ятаю», — розповідає Джонсон. «Зараз я зазвичай купую багато старовинних меблів і творів мистецтва на онлайн-аукціонах, і часто забуваю, що я купив, тому приходять пакунки, і відкривати їх стає несподіванкою, а потім мені потрібно знайти місця для всього. Я багато займаюся аранжуванням».
П’ять років тому Джонсон збирався придбати будинок у районі Лос-Феліз у Лос-Анджелесі, коли друг попередив його про те, що нерухомість в історичному районі Віндзор-сквер ось-ось з’явиться на ринку. «Мені завжди подобалося околиці, тому що дерева тут доросліші, будинки мають більший характер і вони історично захищені», — пояснює Джонсон.
Він продовжує: «Я погодився завітати, і я зустрів попереднього власника, який був затятим садівником, тож ми одразу домовилися про сади. Було відчуття, що все ідеально вирівняно; лише через 15 хвилин я зрозумів, що це мій дім».
Джонсон закінчив вісім місяців ремонту, який включав створення першого поверху з більш відкритим плануванням, якраз перед початком пандемії. «Я повернувся з Мілана за день до того, як усе закрили, і раптом у мене з’явився вільний час, щоб попрацювати над будинком», — каже дизайнер, який схильний приймати рішення в запаморочливому темпі.
Він описує: «Я робив усі кімнати швидко, швидко, швидко. Я, як правило, дуже захоплююся кольором, тому я спробував щось, а потім передумав на півдорозі. В одній маленькій кімнаті я попросив малярів перефарбувати стіни трьома різними кольорами в один день».
Джонсон сам навчився малювати губкою, і його роботу можна побачити на сходах, а також на стелі їдальні, яку він карбує як «грот». Тут стіни обвішані шпалерами trompe l’oeil із синіми та білими сервірувальними тарілками – одним із яскравих, грайливих дизайнів із трьох колекцій, які він створив для бренду тканин і шпалер Schumacher.
Біло-блакитний килим із малюнком кімнати був підібраний для пісні на Amazon. «Мене не хвилює, звідки речі. Це дає ефект і ідеально підходить для собак».
Натхненний фресками, розробленими в 1930 році П’єро Порталуппі для його міланського будинку Casa degli Atellani, Джонсон доручив місцевому художнику Крісу Евансу намалювати фреску з каліфорнійськими рослинами у вітальні. Це служить зеленим фоном для всього, від портретів 18-го століття до сюрреалістичного мистецтва.
«Я вважаю, що це те, що потрібно спробувати щось і не боятися», — міркує він, додаючи: «За кожною картиною ви знайдете 30 або 40 дірок від цвяхів». До мене приходили художники, які здригалися, дивлячись на те, як розвішані роботи Деміена Герста».
Для когось, чия щоденна робота всепоглинає – Джонсон зазвичай прокидається о 4:30 ранку, щоб о 6 ранку бути в сусідній студії Libertine («щоб у мене був час подумати, подихати і проявити творчість, перш ніж мати справу з сотнею запитань») – навколо будинку та його саду, посадка дерева чи розвішування нової картини, пропонує творчий відпочинок, який йому потрібен.
«Я гублюся в процесі; це те місце, де мені найкраще бути, — заявляє він, додаючи: — Я не ставлюся до цього дуже дорого, тому що я знаю, що я живу один і можу робити з будинком усе, що хочу. Нічого з цього не так важливо; це просто радість, і я отримую від цього стільки радості, скільки можу».
Зустрічайте власника будинку
Модельєр і засновник Libertine ділиться своїми знаннями про показ колекцій
Де ви берете ідеї?
Я переглядаю аукціонні каталоги в пошуках інформації – у них часто є великі зображення, а також багато інформації про кожен виріб.
Ви купуєте особисто чи онлайн?
Мене начебто зіпсував Інтернет, тому що там можна знайти що завгодно. Але коли я подорожую, я обов’язково відвідую місцеві блошині ринки.
Де ви берете речі?
Я роблю все, від аукціонних будинків до eBay і Etsy. Для eBay ключові слова дуже важливі.
Які поради щодо демонстрації колекцій ви можете дати?
Маса завжди ефективна, але група різнорідних об’єктів може бути не менш цікавою. Спробуйте поставити кітч 1970-х років поруч із біло-блакитною вазою Мін – ось тут проявляється здивування та радість.
Ви коли-небудь наймали професіонала, щоб допомогти з розвішуванням картин?
Я вішаю все сам і швидко: я можу повісити групу картин за 15 хвилин або менше. Я залишу щось на тиждень, і якщо мені це не сподобається, я перенесу це в інше місце.