Загальноприйнята думка стверджує, що пофарбувати білім кольором стіни – це розумний крок, коли ви готуєте свій будинок до продажу, щоб покупці могли бачити його як чисте полотно. Але нещодавній звіт великого сайту нерухомості показує, що, навпаки, додавання насичених, похмурих відтінків до вашого будинку може допомогти вам підвищити ціну продажу. Згідно з аналізом кольорів фарби за 2023 рік, покупці платять у середньому на 2512 доларів США більше за будинок, пофарбований у вугільно-сірий колір на кухні, тоді як темно-сіра вітальня може принести продавцям на 1755 доларів більше.
Дизайнери кажуть, що дослідження відповідає їх досвіду. Похмурі роботи таких дизайнерів, як Джейк Арнольд, домінують у Pinterest останніми роками, тому не дивно, що власники будинків наслідують затишні стилі та шукають їх, коли збираються купувати новий дім. Темно-сірі, зелені, блакитні чи інші глибокі кольори з нейтральними відтінками, ці простори неймовірно викликають враження, і їх легко уявити.
Насправді дослідження показує, що біла кухня втрачає позиції та може спричинити зниження пропозиції покупця більш ніж на 600 доларів. Можливо, це тому, що чисте полотно іноді може бути нудним і простим.
Під час виставлення будинку на продаж більшість путівників скажуть вам просто пофарбувати все в білий колір, але покупці розкішних будинків шукають нерухомість «під ключ», яка виглядає та виглядає спроектованою, а не інституційною. Люди прагнуть мати вдома ідеальний фон.
Це не означає, що у вас не може бути жодної білої стіни. Білі стіни ніколи не вийдуть з моди. Вони створюють чудову основу для внесення кольорів через декор, меблі та мистецтво. Насичені відтінки можуть підвищити ціну продажу. Зважаючи на це, соціальні мережі та легкість, з якою інші тепер можуть демонструвати свої будинки, можуть спричинити трохи дизайну FOMO. Люди бачать, як інші експериментують із кольором, візерунком та шпалери, і хочуть спробувати самі. Тепер є просто безліч кольорів і креативності для дослідження.
Схильність до темних, насичених кольорів, безсумнівно, походить від впливу дощок настрою та проектів у соціальних мережах. Але на більш глибокому рівні. Люди мають вроджене бажання бути причетними. І якщо у вас є будинок, який має ті самі кольори інтер’єру, що й ваш улюблений впливовий діяч, це створює відчуття приналежності та спільноти. Ось чому люди стежать за трендами. Ніхто не хоче мати нудний дім. На підсвідомому рівні бежеві кольори створюють ілюзію, що будинок застряг, і ніхто не хоче витрачати свої заощадження на будинок, який потребує роботи.
Ось шість кольорів фарби, які можуть наблизити вас до більшої вартості вашої нерухомості.
Срібло на кухні
Дослідження показують, що кухня з темно-сірим графітом може коштувати приблизно на 2512 доларів США дорожче, а кухня з олов’яною кухнею середнього тону може коштувати на 2553 долари більше, ніж очікувалося.
Темно-сірий у вітальні та спальні
За межами кухні блідо-нейтральні кольори не вимагають стільки грошей, скільки темно-сірі відтінки, які можуть збільшити пропозицію на 1755 доларів. Темні кольори мають заспокійливий ефект, тому використовувати їх у спальнях або будь-яких кімнатах, призначених для відпочинку, цілком доцільно. Потенційним покупцям житла також легко уявити власні, потенційно більш барвисті меблі, у кімнатах, пофарбованих у сірий або інший темно-нейтральний колір.
Чорний на вхідних дверях
Хоча сірий є переможцем у приміщенні, цементно-сірий середній тон на вхідних дверях не принесе вам ніякої користі. Фактично, згідно з дослідженням, це може фактично знизити ціну пропозиції на 3365 доларів. Попереднє дослідження виявило, що чорні двері можуть допомогти продати будинок приблизно на 6449 доларів США дорожче. Рожево-коричневий середній колір на вхідних дверях також вигідний, оскільки кажуть, що він отримує пропозиції на 300 доларів більше.
Зелена м’ята на кухні
Розташування є першим правилом нерухомості, але воно також має значення з кольорами фарби. Фісташковий відтінок на кухні може підвищити ціни пропозиції майже на 400 доларів, але це не той відтінок, який хочуть покупці житла в житловому приміщенні чи спальні, знижуючи потенційну пропозицію приблизно на 1300 і 1100 доларів відповідно.
Синій у вітальні
Люди, які готові занурити свої пальці в колір у своєму домі, але все ще бояться довгострокової прихильності кольорам, починають із синього. Вітальня в синьому кольорі може збільшити пропозицію будинку на 446 доларів. Просто майте на увазі, що відтінок менш популярний на кухнях і фактично може знизити ціну пропозиції майже на 1400 доларів.
Земляні тони у ванній кімнаті
Викликайте відчуття au courant за допомогою теракотової ванної кімнати землистих тонів, але більш яскравої, яка могла б надихнути покупців запропонувати приблизно на 1624 долари більше. Ці насичені помаранчево-червонуваті відтінки виглядають піднесено. З точки зору психології кольору, правильний помаранчевий відтінок у потрібному місці створить відчуття тепла та фізичного комфорту.