Якби мені довелося описати мій організаційний процес, це точно був би «організований хаос». Розумієте, повільний і стабільний — це не моя сильна сторона. У звичайний день я поспішаю зі свого коворкінгу на урок вправ, на робочий захід, щоб повечеряти з друзями. Хоча я знаю, що зупинка, щоб фактично впорядкувати свої речі, має багато переваг, моя внутрішня поспішність ніколи цього не відчуває.
Натомість я кладу важливі папери, запасні зарядні пристрої куди завгодно — куди завгодно — і вірю, що запам’ятаю їх розташування наступного разу, коли вони мені справді знадобляться. Гаразд, це не зовсім «процес». Але оскільки я маю добру пам’ять і п’ять років прожив один, мені це підходить.
Якщо проста підставка для спецій може дати мені величезне відчуття полегшення, тільки уявіть, що може зробити весь організований дім.
Тим не менш, я знаю, що організуватися легше сказати, ніж зробити. Якщо ви хочете зробити те саме у себе вдома, поради, наведені нижче, обов’язково допоможуть.
01з 05
Почніть повільно
Погодьтеся правді в очі: перегорнути новий аркуш може бути важко. Дослідження показують, що приблизно 80 відсотків новорічних обіцянок не виконуються до кінця лютого. Незалежно від того, чи є ваш організаторський квест частиною вашого макіяжу «Новий рік, новий ти» чи випадковим бажанням у середині року, це може бути важко здійснити.
Одна з причин великих бажаних цілей на зразок: “Цього року я буду організований!» так швидко, що це занадто широка ціль». Нам потрібно розбити це прагнення на більш дрібні цілі, як-от складати білизну та прибирати її щоразу, коли білизна закінчена, або класти свій гаманець і ключі в цей конкретний кошик щоразу, коли ви повертаєтеся додому.
Щоб цілі вашої організації здавалися більш керованими, намагайтеся щотижня братися за новий проект. Наприклад, одного тижня ви можете навести порядок у своїх кухонних шафах, а наступного – взятися за шафу. До того часу, коли настане сезон весняного прибирання, ваш будинок буде в хорошому стані.
02з 05
Залучіть усіх
Той, хто першим сказав «це потрібне село», точно мав на увазі організацію. Звичайно, створення системи може виконуватися однією особою, якщо ви живете самі, але не тоді, коли у вас є сусіди по кімнаті чи сім’я. Кожен має бути на одній сторінці з організаційними очікуваннями, які ви маєте, і куди йдуть конкретні елементи.
Можливо, одна річ складніша, ніж залучити всіх своїх сусідів по кімнаті з вашими організаторськими амбіціями, це переконатися, що вони не впустять м’яч. Щоб допомогти, Вірік рекомендує всім взяти у власність різні сфери.
Це чудовий час, щоб розподілити обов’язки. Окремі особи можуть бути «відповідальними» за певні частини будинку – це може бути завданням цієї людини перевіряти цю територію раз на тиждень, щоб переконатися, що все там, де має бути.
03з 05
Працюйте з тим, що маєте
З тих пір, як Марі Кондо з’явилася на радарі, організація часто асоціюється з усуненням безладу. Хоча це гарна ідея розлучитися з речами, які не приносять вам радості, є й інші способи уникнути безладу. Для початку гарною ідеєю буде дати кожному предмету дім.
Коли предмети мають конкретні місця для проживання, це позбавляє від здогадок про складання речей і запобігає потраплянню предметів у ці випадкові місця.
Інший спосіб працювати з тим, що ви маєте? Ви можете створити ілюзію безладу вдома, позбувшись зайвої упаковки.
Упаковка не тільки візуально гучна, що робить простір більш захаращеним, але й заважає вам побачити, скільки у вас чогось. Дві невеликі зміни, які можуть мати величезне значення? Так, будь ласка.
04з 05
Будьте терплячі
В ідеальному світі ви могли б клацнути пальцями, і ваш дім був би в первозданному вигляді. Але насправді? Щоб навести порядок у своєму домі, потрібен час, тому так багато людей зрештою відмовляються від цього.
Організація не відбувається за одну ніч. Перегляд предметів — важка розумова й фізична робота. Це вимагає вкладення вашого часу. І як тільки простір організовано, потрібне зобов’язання підтримувати його таким.
Так само, як піднімати тягарі чи вивчати нову мову, організовувати – це навик, для освоєння якого потрібен час. Будьте терплячими до свого дому та себе — зрештою, ви людина.
Коли люди мають мислення про зростання — знаючи, що для цього потрібен час, будуть невдачі та буде багато маленьких успіхів — вони починають на правильному шляху.
Так само, як піднімати тягарі чи вивчати нову мову, організовувати – це навик, для освоєння якого потрібен час. Будьте терплячими до свого дому та себе — зрештою, ви людина.
05з 05
Залучіть підкріплення
За кожним охайним місцем стоїть безліч ящиків для зберігання, перегородок для полиць і етикеток. Якщо ви сподіваєтеся раз і назавжди навести порядок у своєму домі, велика ймовірність, що вам знадобиться поповнити свій арсенал. Щоб допомогти, Вірік поділилася своїми улюбленими речами першої необхідності.
Цей набір створює простір, дозволяючи вашому одягу дихати, і він візуально привабливий.
Контейнери для сухих продуктів ідеально підходять для зберігання борошна, зерна та бобів свіжими та легкими для захоплення.
Кошики для зберігання, такі як ці плетені кошики, допомагають згрупувати подібні предмети.