Більшість керівників компаній та фірм давно усвідомили, що грамотно продумані та добре організовані зони офісу є однією із запоруок успішної діяльності організації незалежно від сфери її діяльності.
Дизайнерське оформлення кожного офісу вважається однією з невід’ємних частин іміджу будь-якої компанії.
Як для звичайних співробітників, так і для їх начальників, які проводять в офісі більшу частину свого часу, є очевидним той факт, що грамотне облаштування приміщень офісів має велике значення у загальній ефективності роботи, що виконується.
Правильно підібрані високоякісні меблі дають можливість співробітникам офісів почуватися максимально комфортно на робочому місці як у психологічному, так і у фізіологічному плані. Тому, враховуючи все вищесказане, багато компаній сьогодні більш відповідально і серйозно ставляться до проектування приміщень офісів, намагаючись при цьому створити для свого робочого персоналу найбільш комфортні умови для поліпшення його продуктивності.
Щоб облаштувати у сучасному офісі всі його зони, необхідно мати такі комплекти меблів:
1) для переговорних;
2) для ресепшену;
3) для кабінетів начальників відділів та керівників;
4) для площі, яку займають робочі місця співробітників компанії;
5) для клієнтів та відвідувачів;
6) для кімнати відпочинку.
У процесі планування офісного робочого простору необхідно правильно виконати дві основні завдання:
1) сформувати як у клієнтів, так і у контрагентів фірми лише позитивну думку про неї;
2) грамотно організувати робочий простір для працівників підприємства.
При відвідуванні меблевого магазину більшість покупців не можуть визначитися з тим, що їм необхідно придбати. У разі без допомоги професійних консультантів не обійтися ніяк. Тільки вони можуть допомогти вибрати оптимальний варіант для того чи іншого конкретного випадку.
Така процедура, як продаж меблів для офісних приміщень, з боку керівного складу будь-якої компанії потребує пильної уваги та максимально серйозного відношення.
Тому тим людям, які добре усвідомлюють всю важливість та відповідальність вибору комплекту офісних меблів, потрібно дотримуватись кількох правил, рекомендованих фахівцями:
1) попередньо спланувати свій бюджет на покупки;
2) адекватно оцінити співвідношення якості та ціни
Важливо знати, що вартість будь-якого виду меблів безпосередньо залежить від репутації виробника та стилю виконання її предметів;
3) підбирати дизайн меблевих комплектів виходячи із сфери діяльності компанії
При облаштуванні офісних приміщень бажано, щоб інтер’єр усіх зон був виконаний в одному стилі;
4) перевагу віддавати тільки наднадійним конструкціям та високоякісним матеріалам.
Щоб не помилитися з вибором постачальника меблевих комплектів, необхідно добре ознайомитися з відгуками про його роботу та вироблену продукцію, а також провести бесіду з його співробітниками, оскільки рівень їхньої кваліфікації чітко свідчить про серйозність та надійність компанії.