зоны офиса

Зони сучасного офісу: як правильно іх облаштувати

Більшість керівників компаній та фірм давно усвідомили, що грамотно продумані та добре організовані зони офісу є однією із запоруок успішної діяльності організації незалежно від сфери її діяльності.

Дизайнерське оформлення кожного офісу вважається однією з невід’ємних частин іміджу будь-якої компанії.

Як для звичайних співробітників, так і для їх начальників, які проводять в офісі більшу частину свого часу, є очевидним той факт, що грамотне облаштування приміщень офісів має велике значення у загальній ефективності роботи, що виконується.

Правильно підібрані високоякісні меблі дають можливість співробітникам офісів почуватися максимально комфортно на робочому місці як у психологічному, так і у фізіологічному плані. Тому, враховуючи все вищесказане, багато компаній сьогодні більш відповідально і серйозно ставляться до проектування приміщень офісів, намагаючись при цьому створити для свого робочого персоналу найбільш комфортні умови для поліпшення його продуктивності.

Щоб облаштувати у сучасному офісі всі його зони, необхідно мати такі комплекти меблів:

1) для переговорних;

2) для ресепшену;

3) для кабінетів начальників відділів та керівників;

4) для площі, яку займають робочі місця співробітників компанії;

5) для клієнтів та відвідувачів;

6) для кімнати відпочинку.

У процесі планування офісного робочого простору необхідно правильно виконати дві основні завдання:

1) сформувати як у клієнтів, так і у контрагентів фірми лише позитивну думку про неї;

2) грамотно організувати робочий простір для працівників підприємства.

При відвідуванні меблевого магазину більшість покупців не можуть визначитися з тим, що їм необхідно придбати. У разі без допомоги професійних консультантів не обійтися ніяк. Тільки вони можуть допомогти вибрати оптимальний варіант для того чи іншого конкретного випадку.

Така процедура, як продаж меблів для офісних приміщень, з боку керівного складу будь-якої компанії потребує пильної уваги та максимально серйозного відношення.

Тому тим людям, які добре усвідомлюють всю важливість та відповідальність вибору комплекту офісних меблів, потрібно дотримуватись кількох правил, рекомендованих фахівцями:

1) попередньо спланувати свій бюджет на покупки;

2) адекватно оцінити співвідношення якості та ціни

Важливо знати, що вартість будь-якого виду меблів безпосередньо залежить від репутації виробника та стилю виконання її предметів;

3) підбирати дизайн меблевих комплектів виходячи із сфери діяльності компанії

При облаштуванні офісних приміщень бажано, щоб інтер’єр усіх зон був виконаний в одному стилі;

4) перевагу віддавати тільки наднадійним конструкціям та високоякісним матеріалам.

Щоб не помилитися з вибором постачальника меблевих комплектів, необхідно добре ознайомитися з відгуками про його роботу та вироблену продукцію, а також провести бесіду з його співробітниками, оскільки рівень їхньої кваліфікації чітко свідчить про серйозність та надійність компанії.

Коментарі