Що насправді означає тиха розкіш в інтер’єрі

Мабуть, найкращий опис тихої розкоші, який я чув, це той, який мені запропонував архітектор, описуючи зал у віллі. Кімната висотою шість метрів і довжиною вісім метрів становить третину будинку. Він небагато мебльований, і, якщо б ви проводили напої, у ньому могли зібратися гості. Це також прекрасне місце для прогулянок – і насправді це все, що там відбувається.

На жаль, палладіанські вілли в Італії не так легко знайти, і вам пощастить спробувати вмістити навіть вузьку консоль у коридорі більшості будинків. Але привабливість такого простору, який пропонує візуальний спокій, незаперечна. У світі, де все кричить на нас, тиша сама по собі є розкішшю.

Не так давно ви не могли накидати достатньо візерунків, принтів чи смужок на диван чи стіни. Цей нагромаджений, багатошаровий вигляд, виріб дотепності та еклектики, є основою оздоблення англійських сільських будинків. Але чи досягли ми переломного моменту? Від заспокійливої ​​колірної палітри Loro Piana в інтер’єрах у таких телешоу, як « Спадкоємство» , до співпраці між вуличним гігантом Zara Home і бельгійським дизайнером, думка про простори, які не потребують нашої уваги, є бальзамом.

Тиха розкіш, здається, найкраще підсумовується невідчутністю візуальної тиші, а не інтер’єрами, наповненими заявами. У своїй буквальній формі це невимушені, позачасові та спокійні кімнати, які розташовані в приглушеному спектрі текстильної картини картини маслом. Це не щось таке різке, як мінімалізм, але воно проявляється як продумано спроектовані простори, в яких якісні природні матеріали та текстури – дерево, камінь, льон – є визначальними елементами замість головної естетики.

Інший бельгійський дизайнер, не виріс у великому будинку, але його мати подбала про те, щоб зробити його красивим. Я люблю номери з атмосферою. Він вважає, що мінімальне використання матеріалів часто може призвести до максимальних результатів, і його проекти незмінно включають природні матеріали, які з часом стають цікавішими. Колекціонер і дилер, він відомий своїм підходом і естетикою, які перекликаються з рухом до вишукано виготовлених ремісничих виробів, вибраних з розумом: купуєш один раз, купуєш добре. Я завжди відчував глибокі емоції, коли бачив шляхетність у бідних, скромних речах.

Для засновника тканинної компані], саме текстура є тихим оповідачем. Вам потрібні не великі принти в яскравих кольорах, а скоріше текстури та шари, щоб створити відчуття практичної елегантності в кімнаті. Чи тиха розкіш має бути дорогою? Майстерно виготовлені вишукані природні матеріали коштують недешево. Позачасовість — це не тренд. Якщо ви погодитеся на це, ці речі покращаться з віком і компенсуватимуть витрати.

Для інших відповідь більш нюансована. Якщо ви можете замінити розкіш словом дорого, ви помилилися. Розкіш не обов’язково повинна бути дорогою, але вона повинна мати легкість. Це чесність і автентичність. Я віддаю перевагу насолоджуватися домашньою їжею з друзями за столом із квітами з саду, ніж їсти в шикарному ресторані. Внутрішня якість важлива.

Тиха розкіш — це ніби натискання на частоту, яку не так легко розрізнити, але яка огортає вас ніжним дзвінким звучанням рівноваги та стриманості, продуманих пропорцій та надзвичайного, але простого артистизму. Легко забути, що раніше дизайн інтер’єру був спрямований на створення кімнат, які триватимуть вічно. Метою більшості дизайнерів інтер’єрів після Другої світової війни і до початку нового тисячоліття було створення інтер’єрів, які б створювали відчуття позачасу та тиші, і не потребували змін. Однак зараз ми живемо в час, коли інтер’єри вважаються дуже модним елементом, від якого слід відмахнутися з наступною модою.

Джонатан вважає, що справжня спокійна розкіш має стосуватися чогось, що постійно є хорошим і зберігає цінність. Це протилежність хаотичному дизайну, у якому все має бути «річчю», щоб люди знали, що у вас це є. Це не може бути тихо, не може бути тихо – це може лише викликати у вас тривогу.

Прокрутити вгору